spot_img
ΑρχικήLaw NewsΔίκαιο & ΤεχνολογίαΚινητοποιείται η Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για το φαινόμενο των αυτόματων, διαφημιστικών...

Κινητοποιείται η Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για το φαινόμενο των αυτόματων, διαφημιστικών κλήσεων

Σύσκεψη των κορυφαίων παραγόντων της βιομηχανίας μάρκετινγκ και τηλεπικοινωνιών ζήτησε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ, προκειμένου να συζητηθεί η στρατηγική αντιμετώπισης του φαινομένου των αυτοματοποιημένων τηλεφωνικών κλήσεων που γίνονται εν αγνοία των καταναλωτών.

Οι κλήσεις αυτές συνήθως παραπέμπουν σε ένα ηχογραφημένο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο προωθούνται διαφημιστικά προϊόντα χωρίς ο καταναλωτής να έχει δυνατότητα διάδρασης, με φυσικό πρόσωπο ως πραγματικό συνομιλητή. Η Επιτροπή Εμπορίου προγραμματίζει η συνάντηση να λάβει χώρα στην Ουάσινγκτον στις 18 Οκτωβρίου. Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι κλήσεις αυτές, εφόσον γίνονται χωρίς την ρητή συναίνεση των καταναλωτών, είναι παράνομες και απαγορεύονται με ειδική διάταξη νόμου από το 2009. «Η Επιτροπή λαμβάνει καθημερινά αναφορές από Αμερικανούς πολίτες σχετικά με τέτοιες, παράνομες κλήσεις και το πόσο ενοχλητικές είναι.

Συντονίζουμε τις δυνάμεις μας για να ανακόψουμε αυτή την διείσδυση στην ιδιωτικότητα των καταναλωτών», δήλωσε ο Jon Leibowitz, Πρόεδρος της Επιτροπής. Η Επιτροπή αποκάλυψε ότι από το 2009 που τέθηκε σε ισχύ η απαγορευτική διάταξη νόμου, έχουν επιβληθεί πρόστιμα ύψους 41 εκατομμυρίων δολαρίων για τη συγκεκριμένη πρακτική. Η Επιτροπή απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στο καταναλωτικό κοινό για συμμετοχή και παρακολούθηση της σύσκεψης, ενώ πρόκειται να απαντήσει σε ερωτήσεις για το θέμα μέσω Facebook και Twitter στις 17 Ιουλίου.

Lawjobs