Οδηγίες προς τους παρόχους για τα spam

0

Νέες οδηγίες δόθηκαν στη δημοσιότητα για τον τρόπο αντιμετώπισης των ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spam) από τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Η βασική συμβουλή της ομάδας εργασίας MAAWG προς τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών είναι να χρησιμοποιούν ξεχωριστούς εξυπηρετητές (servers) για την υποδοχή και την προώθηση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων (e-mail).
H MAAWG συστήνει επίσης στους παρόχους να μπλοκάρουν τη γνωστή θύρα 25, μέσω της οποίας ταξιδεύουν τα spam.
Ο Ρίτσαρντ Κοξ από την βρετανική οργάνωση κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων Spamhaus υποστήριξε ότι είναι εφικτό να έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι νέες οδηγίες εντός του τρέχοντος έτους.
«Πρόκειται για σημαντικές συστάσεις, οι οποίες προέρχονται από μια αξιόλογη και αξιοσέβαστη οργάνωση. Επομένως δεν υπάρχουν δικαιολογίες για τη μη υιοθέτηση αυτών των συστάσεων», τόνισε ο Ρίτσαρντ Κοξ.
Υπολογίζεται ότι το 90% των ηλεκτρονικών μηνυμάτων στο διαδίκτυο είναι spam.

Σχόλια