Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι χρήστες ψήφισαν υπέρ της νέας πολιτικής που επιχειρεί να εφαρμόσει η εταιρεία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι από τους 1 δις. ενεργούς χρήστες του κοινωνικοί δικτύου, μόλις το 2% έλαβε μέρος στην ψηφοφορία. Συμμετείχαν δηλαδή περίπου 670.000 άτομα, εκ των οποίων το 88% ψήφισε υπερ των προωθούμενων αλλαγών.
Υπενθυμίζεται ότι το Facebook επιδιώκει να αλλάξει την πολιτική χρήσης προσωπικών δεδομένων καθώς πλέον οι υπεύθυνοι του μέσου θα έχουν τη δυνατότητα να μοιράζονται πληροφορίες των χρηστών με άλλες εταιρείες που είτε ανήκουν στον ίδιο όμιλο είτε συνεργάζονται, όπως το Instagram ενώ, μετά τη θετική ανταπόκριση του κοινού, το Facebook μπορεί να προχωρά σε οποιαδήποτε αλλαγή χωρίς να θέτει το εκάστοτε ζήτημα σε ψηφοφορία.