Παράνομες χρεώσεις πελατών της Hewlett-Packard από εμπορικές εταιρείες του διαδικτύου

0

Σύμφωνα με τους ενάγοντες η εταιρεία παραπλανούσε τους καταναλωτές για να εγγραφούν στην υπηρεσία της Snapfish.com, καταβάλλοντας υψηλές συνδρομές.Δεν είναι η πρώτη φορά που καταναλωτές κινούνται νομικά κατά απατηλών διαφημίσεων σε ιστοσελίδες του διαδικτύου. Συχνά εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο προσφέρουν ένα δώρο στους χρήστες, χωρίς να διευκρινίζουν ότι με το «κλικ» για αποδοχή της προσφοράς αρχίζει να χρεώνεται ο λογαριασμός τους με δεκαπέντε δολάρια το μήνα.

Όπως σημείωσαν οι ενάγοντες «H Hewlett-Packard έκλεβε τους ίδιους τους πελάτες της αποκαλύπτοντας στοιχεία για τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στην συνεργαζόμενη εταιρεία Regent Group Inc. dba Encore Marketing International Inc. Η εταιρεία Regent κατόπιν χρησιμοποίησε αυτές τις πληροφορίες και μέσω της ιστοσελίδας Snapfish.com παραπλάνησε τους χρήστες να εγγραφούν ως πελάτες αγνοώντας την ύπαρξη συνδρομής».Όπως οι περισσότερες ιστοσελίδες που εμπορεύονται αγαθά και υπηρεσίες στο διαδίκτυο, έτσι και η Snapfish.com καθοδηγεί τον χρήστη στην αγορά μέσω πολλαπλών “checkout screens”.

Έτσι, χωρίς προειδοποίηση σε κάποιο σημείο οι καταναλωτές παραπέμπονται στην ιστοσελίδα της Regent, σε μία οθόνη που συνεχίζει να έχει το σήμα της Snapfish.com για να μην το αντιληφθούν. Η ιστοσελίδα τους προσφέρει ένα δώρο αξίας δέκα δολαρίων για την εγγραφή στην υπηρεσία Snapfish Valuepass, διευκρινίζοντας μόνο στο περιθώριο κάτω-κάτω με πολύ μικρά γράμματα, ότι η εγγραφή χρεώνεται δύο δολάρια και η μηνιαία συνδρομή δεκαπέντε.Οι ενάγοντες διεκδικούν επιστροφή των ποσών που χρεώθηκαν παρανόμως, αποζημίωση για παραβιάσεις του δικαίου προστασίας του καταναλωτή  και καταδίκη των εναγομένων στα δικαστικά έξοδα.

Σχετικό Έγγραφο
 

Σχόλια