Πείραμα με κοινό διαφημιστικό χώρο από την Google και τη Yahoo

0

Σ’ ένα πείραμα δύο εβδομάδων συμφώνησαν να προχωρήσουν οι δύο μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο, Google και Yahoo, κατά τη διάρκεια του οποίου οι δύο εταιρείες θα μοιράζονται το διαφημιστικό τους χώρο.

Κατά τη διάρκεια του πιλοτικού προγράμματος, η Google θα μπορεί να τοποθετεί διαφημίσεις στο 3% των αποτελεσμάτων αναζήτησης στην ιστοσελίδα της Yahoo.

Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η κίνηση αποσκοπεί στην άσκηση επιπλέον πιέσεων στη Microsoft, η οποία έχει υποβάλει προσφορά εξαγοράς της Yahoo ύψους 44,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σε περίπτωση που μέχρι τις 26 Απριλίου η Yahoo δε δεχθεί την πρόταση εξαγοράς η Microsoft απειλεί ότι θα προχωρήσει σε επιθετική πολιτική εξαγοράς με λιγότερο ελκυστική τιμή.

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι το ενδεχόμενο σύναψης μιας μόνιμης συμφωνίας μεταξύ Google και Yahoo θα αποβεί σε βάρος των συμφερόντων των καταναλωτών.

«Μια οριστική συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών θα κατοχυρώσει μερίδιο μεγαλύτερο του 90% της διαφημιστικής αγοράς στα χέρια της Google. Κάτι τέτοιο θα καταστήσει την αγορά λιγότερο ανταγωνιστική», δήλωσε ο γενικός σύμβουλος της Microsoft, Μπραντ Σμιθ.

Ωστόσο, η Yahoo διευκρίνισε ότι η δοκιμαστική περίοδος δε σημαίνει ότι θα οδηγήσει σε μια «μόνιμη εμπορική συνεργασία με την Google».
Αμέσως μετά την ανακοίνωση του πιλοτικού προγράμματος οι μετοχές της Yahoo αυξήθηκαν κατά 7%.

«Η Yahoo έκανε μια πραγματικά έξυπνη κίνηση», τόνισε ο αναλυτής Τζομ Φρίντλαντ και συμπλήρωσε, «μέχρι πρότινος φαινόταν ότι η Microsoft κινούσε όλα τα νήματα. Τώρα η Yahoo είναι τουλάχιστον σε θέση να χρησιμοποιήσει αυτό ως μέσο πίεσης για να αναγκάσει την Microsoft να πληρώσει περισσότερα».

Σχόλια