Η εταιρεία, στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας [Link] με το «Council of Better Business Bureau – CBBB», έχει αναλάβει τη δέσμευση να ενημερώνει τους χρήστες για την παρακολούθηση της διαδικτυακής τους δραστηριότητας. Ειδικότερα, με τη συμφωνία δεν προβλέπεται αλλαγή της διαδικασίας της διαδικτυακής παρακολούθησης των χρηστών αλλά αυτό που ουσιαστικά μεταβάλλεται είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη πρακτική γίνεται πλέον με διαφανή τρόπο.
Πιο αναλυτικά, το Facebook θα χρησιμοποιεί ένα νέο εικονίδιο, το οποίο θα φέρει την ονομασία «Ad choices» και θα έχει προειδοποιητικό χαρακτήρα. Κάθε φορά που οι χρήστες θα τοποθετούν τον κέρσορα πάνω σε διαφημίσεις τρίτων, θα εμφανίζεται αυτό το εικονίδιο ενημερώνοντας τους χρήστες ότι σε περίπτωση που επιλέξουν το συγκεκριμένο υπερσύνδεσμο διαφήμισης, οι κινήσεις τους θα καταγραφούν.
Το CBBB χαρακτηρίζει την πρωτοβουλία του Facebook ως ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της διαφάνειας στο κοινωνικό δίκτυο. Αντίθετα, πολλοί υποστηρίζουν ότι με το εικονίδιο «Ad choices» δεν προστατεύεται επαρκώς η ιδιωτικότητα των χρηστών καθώς δε δίδεται η δυνατότητα πλήρους απομάκρυνσης των στοχευμένων διαφημίσεων.