Οι εταιρείες παροχής πιστώσεων χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Facebook για να προσεγγίσουν τους νέους, προειδοποιεί η βρετανική μη κερδοσκοπική οργάνωση «Δράση κατά των Πιστώσεων» (Credit Action).
Η Credit Action υποστηρίζει ότι στην εν λόγω ιστοσελίδα εμφανίζονται ολοένα και περισσότερο διαφημίσεις που υπόσχονται δάνεια σε ανθρώπους με περιορισμένες δανειοληπτικές δυνατότητες.
Ειδικότερα, μέσω του διαδικτύου προωθούνται δύο προϊόντα: βραχυπρόθεσμα δάνεια (payday) τα οποία χρησιμοποιούν ως εγγύηση το μισθό του δανειολήπτη και δάνεια με εγγύηση περιουσιακά στοιχεία όπως το αυτοκίνητο.
Η Credit Action υπογραμμίζει ότι πολλές από αυτές τις διαφημίζεις παραβιάζουν τους κανόνες διαφήμισης πιστωτικών δανείων της Βρετανίας καθώς αποφεύγουν να δώσουν λεπτομέρειες για τα επιτόκια.
Η μη κερδοσκοπική οργάνωση συμβουλεύει τους χρήστες του Facebook να ενημερώνουν την εταιρεία για την ύπαρξη διαφημίσεων που παραβιάζουν τους κανόνες.
«Οι κανόνες υπάρχουν για κάποιο λόγο», αναφέρει ο πρόεδρος της Credit Action, Μάλκομ Χάρλστον και προσθέτει, «υπάρχουν για να ξέρει ο κόσμος από την αρχή σε τι ιστορία πρόκειται να μπει».