Η εταιρία Kodak αποφάσισε να διευθετήσει τις κατηγορίες της αμερικάνικης Επιτροπής Εμπορίου για την αποστολή διαφημιστικών spam e-mail σε 2 εκατομμύρια χρήστες της υπηρεσίας ανταλλαγής ψηφιακών φωτογραφιών της εταιρίας ,πριν από ενάμισι περίπου χρόνο .
Σύμφωνα με τον αμερικάνικο νόμο, η χρήση ψεύτικων ή παραπλανητικών επικεφαλίδων στα e-mail απαγορεύεται, ενώ παράλληλα απαιτείται τα e-mail που αποστέλλονται από μια εταιρία για εμπορικούς σκοπούς, να δίνουν στον παραλήπτη τη δυνατότητα της επιλογής να μη λαμβάνει και άλλα e-mail.
Η Kodak συμφώνησε να καταβάλλει πρόστιμο 26,331 δολαρίων, ενώ χαρακτήρισε το περιστατικό ως “τεχνική δυσλειτουργία”.