Προτάσεις από κοινωνικά δίκτυα θα εμφανίζει στη σελίδα αποτελεσμάτων η Bing

0

 Η νέα λειτουργία ανακοινώθηκε επισήμως από τη Microsoft και θα αφορά αρχικά μόνον χρήστες της μηχανής αναζήτησης στις ΗΠΑ.

Το σκεπτικό πίσω από το νέο χαρακτηριστικό της μηχανής αναζήτησης Bing ήταν – σύμφωνα με εκπροσώπους της Microsoft – η αξιοποίηση των πληροφοριών που περιέχουν τα κοινωνικά δίκτυα και πολλές φορές περνούν απαρατήρητες. «Η Bing προτείνει σε αυτόν που ψάχνει φίλους του στα κοινωνικά δίκτυα, ότι μπορεί να γνωρίζουν κάτι για το θέμα. Αυτό στηρίζεται στα “likes” που έχουν κάνει, τις πληροφορίες που έχουν αναρτήσει στο προφίλ τους στο Facebook ή τις φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει και σχετίζονται με το περιεχόμενο αναζήτησης», ανέφερε εκπρόσωπος της Microsoft. «Για παράδειγμα, αν ψάχνετε σημεία καταδύσεων στην Κόστα Ρίκα, μπορεί να ανακαλύψετε με αυτόν τον τρόπο ότι ένας φίλος σας γνωρίζει ένα τέτοιο σημείο, όπως φαίνεται από φωτογραφίες που ανέβασε από το τελευταίο του ταξίδι».

Εκτός από το Facebook θα εμφανίζονται και προτάσεις από φίλους σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως Twitter, Foursquare, Quora, LinkedIn. Πρακτικά, το εγχείρημα της Microsoft στηρίζεται σε μία πολύ έξυπνη ιδέα: ότι όταν κάποιος αναζητά την λύση / απάντηση σε κάτι και κάνει σχετική αναζήτηση στο ίντερνετ, ενδιαφέρεται εξίσου για τις γνώμες των άλλων ατόμων επί του θέματος, ενδεχομένως να τις αξιολογεί και υψηλότερα από τις ανώνυμες πληροφορίες που βρίσκει. «Αυτή η κίνηση θα βοηθήσει τη Microsoft να ανταγωνιστεί την Google και ίσως πείσει τους καταναλωτές να προτιμήσουν την μηχανή αναζήτησης Bing», εκτίμησε τεχνολογικός αναλυτής.

Σχόλια