Πρόταση του FTC για την τροποποίηση του νόμου κατά του spamming

0

Αλλαγές στον αμερικανικό ομοσπονδιακό νόμο κατά του spamming, δηλαδή της αποστολής ανεπίκλητων διαφημιστικών ηλεκτρονικών μηνυμάτων, πρότεινε η ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου των ΗΠΑ (FTC).

Μία βασική αλλαγή στοχεύει στον αποτελεσματικότερο προσδιορισμό του αποστολέα των ενοχλητικών για τους χρήστες του Internet μηνυμάτων, στην περίπτωση που στην αποστολή τους εμπλέκονται περισσότερα μέρη, όπως παροχείς υπηρεσιών διαδικτύου και διαφημιστικές εταιρίες. Συγκεκριμένα, το FTC προτείνει να κριθεί σε αυτή την περίπτωση ως αποστολέας, και ως εκ τούτου ως υπεύθυνος, εκείνο το μέρος που καθορίζει το περιεχόμενο του διαφημιστικού email και τη λίστα των παραληπτών.

Παράλληλα, μία δεύτερη αλλαγή για την καλύτερη προστασία των καταναλωτών είναι να μειωθεί από 10 ημέρες σε 3 η προθεσμία που δίνεται στον αποστολέα ενός spam email, να απαντήσει στο αίτημα του χρήστη που παρέλαβε το μήνυμα για διαγραφή του ονόματός του από τις λίστες των παραληπτών. Η αλλαγή αυτή προτείνεται από το FTC ύστερα από παράπονα πολλών χρηστών του διαδικτύου, οι οποίοι θεωρούν ότι η 10ήμερη προθεσμία για τον αποστολέα είναι μεγάλη και μπορεί σε αυτό το διάστημα να εξακολουθήσει να τους ενοχλεί με διαφημιστικά emails.

Σχόλια