Παρά το γεγονός ότι έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που τέθηκε σε ισχύ ο ομοσπονδιακός νόμος των ΗΠΑ κατά του spamming, της αποστολής δηλαδή ανεπίκλητων διαφημιστικών μηνυμάτων, ο “Can Spam law” δεν έχει καταφέρει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το φαινόμενο αυτό.
Αντίθετα, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας MX Logic για τη χρονιά που πέρασε, υπάρχει μία αδιαφορία για τον εν λόγω νόμο ο οποίος, σύμφωνα με στέλεχος της εταιρίας, εξυπηρετεί κυρίως τις εταιρίες πληροφορικών συστημάτων που έχουν πλέον τη δυνατότητα να κυνηγήσουν τους spammers. Στο πλαίσιο αυτό η Microsoft κατέθεσε τον περασμένο μήνα επτά αγωγές για παράβαση του Can Spam law.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ ο ομοσπονδιακός νόμος καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο άνθρωποι και εταιρίες μπορούν να στέλνουν διαφημιστικά ηλεκτρονικά μηνύματα, το 97% των διαφημιστικών email που εστάλησαν το 2004 παραβίαζαν τις διατάξεις του νόμου.