Συμφωνία των Google, Apple και Amazon για τη διάθεση των εφαρμογών κινητών τηλεφώνων στην ΕΕ

0

Η Apple, η Google και η Amazon κατέληξαν σε συμφωνία με την Αρχή Ανταγωνισμού της Ιταλίας, που επιτρέπει στις αμερικανικές εταιρείες να αποφύγουν τα πρόστιμα για παραπλανητική διαφήμιση, κατά τη διάθεση στην αγορά εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. Πρόκειται για διαδικτυακές εφαρμογές, που ενώ διατίθενται δωρεάν για κατέβασμα, για την περαιτέρω χρήση τους απαιτείται η καταβολή ορισμένου τιμήματος από τους καταναλωτές.

Οι τρεις εταιρείες, οι οποίες λειτουργούν διαδικτυακά καταστήματα για τη διάθεση (κατέβασμα) τέτοιων εφαρμογών, δεσμεύτηκαν να τροποποιήσουν την εμπορική τους πρακτική, και ειδικότερα να μην αναγράφουν την ένδειξη «δωρεάν» στις εφαρμογές, που απαιτούν πληρωμή για τη χρήση και όχι για το κατέβασμα τους. Η Ιταλική Αρχή Ανταγωνισμού ξεκίνησε την έρευνά της μετά από σχετική καταγγελία από ενώσεις καταναλωτών, καθώς και δηλώσεις από αξιωματούχους της ΕΕ, οι οποίοι προέτρεπαν τις εταιρείες να τροποποιήσουν την πολιτική διάθεσης των εφαρμογών τους και να συμμορφωθούν με το ευρωπαϊκό νομικό πλαίσιο προστασίας του καταναλωτή .

Σημειώνεται, ότι το περιεχόμενο της συμφωνίας των τεχνολογικών κολοσσών με την ιταλική Αρχή Ανταγωνισμού θα εφαρμοστεί ενιαία στο επίπεδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ ήδη η Apple έχει αλλάξει την ένδειξη “free” σε “get” στο παγκόσμιας εμβέλειας κατάστημά της, App Store.
 

Σχόλια