Συστάσεις για τις τραπεζικές συναλλαγές στο διαδίκτυο

0

Η Εθνική Τράπεζα κατέστησε σαφές ότι οι τράπεζες δεν ζητούν ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικώς, μέσω e-mail ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο επικοινωνίας) τους κωδικούς των πελατών τους κατά τη διάρκεια τραπεζικών συναλλαγών στο διαδίκτυο (Internet banking).

Η Εθνική Τράπεζα απάντησε σε καταγγελίες έπειτα από περιστατικά απάτης μέσω υποκλοπής προσωπικών δεδομένων (phishing).

Η απάτη πραγματοποιείται συνήθως με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) που παρακινούν τον χρήστη να εκτελέσει κάποιο πρόγραμμα ή να δώσει ευαίσθητα προσωπικά του δεδομένα.

Όπως ανέφερε ο διευθυντής Ηλεκτρονικών Συναλλαγών και Εναλλακτικών δικτύων της Εθνικής Τράπεζας Δημήτρης Παυλάκης, πελάτες της Εθνικής που δέχονται τέτοια μηνύματα θα πρέπει να τα διαγράφουν χωρίς να απαντήσουν.

Στην περίπτωση πάντως που κάποιος έχει απαντήσει και έχει συμπληρώσει στοιχεία του, θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την 24ωρη τηλεφωνική υπηρεσία της Τράπεζας στο τηλέφωνο: 18 18 18 ή +30 210 48 48 48 48 και να μη χρησιμοποιήσει το Internet Banking της Τράπεζας πριν έλθει σε επικοινωνία με την Τράπεζα.

Η Εθνική Τράπεζα έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των χρηστών. Όπως είπε ο κ. Παυλάκης, οι πελάτες του Internet Banking της Εθνικής εφοδιάζεται με ειδική συσκευή που παράγει κωδικούς μίας χρήσης με ζωή μόνο 32 δευτερόλεπτα.

Σχόλια