spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsTikTok: Η συμμόρφωσή μας με τον Νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες

TikTok: Η συμμόρφωσή μας με τον Νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες

spot_img

Ανακοίνωση σχετικά με τη συμμόρφωση με τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις ψηφιακές υπηρεσίες, εξέδωσε σήμερα το TikTok. Η πλατφόρμα επισημαίνει πως έχει προχωρήσει σε συμμόρφωση όσον αφορά τις απαιτήσεις του νέου νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες – Digital Services Act (DSA) της ΕΕ, έχοντας υιοθετήσει πολιτικές οι οποίες ενισχύουν τη διαφάνεια στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο. Το TikTok προκειμένου να ανταποκριθεί στη μεγάλη ευθύνη που προκύπτει από τα 134 εκατ. μηνιαίους χρήστες του στην Ευρώπη, με μια ομάδα 1000 ειδικών από πολλές διαφορετικές ομάδες, εγκαινιάζει έναν νέο Ευρωπαϊκό Κόμβο Διαδικτυακής Ασφάλειας σε 23 γλώσσες, που θα χρησιμεύει ως ένα one-stop-shop για την κοινότητα των χρηστών, σχετικά με τη συμμόρφωση με το DSA και την εμπειρία τους στην πλατφόρμα. Μερικές από τις αλλαγές έχουν να κάνουν με την αναφορά παράνομου περιεχομένου, με τις βιβλιοθήκες εμπορικού περιεχομένου, με τις ετικέτες εμπορικού περιεχομένου και με τον περιορισμό των διαφημίσεων για τους χρήστες κάτω των 18 ετών.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης στην ελληνική γλώσσα:

“Η συμμόρφωσή μας με τον Νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες

Madeline Moncrieff, Διευθύντρια Νομικού Τμήματος, EMEA TikTok

28.08.2023 – Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια το TikTok έχει αναδειχθεί ως σημείο αναφοράς για τη δημιουργικότητα, την κουλτούρα και τη διασκέδαση για 134 εκατ. χρήστες στην Ευρώπη*, που επισκέπτονται την πλατφόρμα κάθε μήνα. Τέτοια μεγέθη συνεπάγονται σημαντική ευθύνη. Μια τέτοια ευθύνη είναι και η συμμόρφωσή μας με τον Νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες – Digital Services Act (DSA), τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία που σχεδιάστηκε για να ενισχύσει περαιτέρω την ασφάλεια όσων χρησιμοποιούν πλατφόρμες, όπως η δική μας.

Κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, περισσότερα από 1.000 άτομα από πολλές διαφορετικές ομάδες στην εταιρεία μας, εργάστηκαν ώστε να προετοιμάσουν τη συμμόρφωση του TikTok με το DSA από την πρώτη μέρα. Ευθυγραμμισμένοι με τις υποχρεώσεις μας, καθώς βάσει του DSA έχουμε οριστεί ως «Πολύ Μεγάλη Διαδικτυακή Πλατφόρμα» (VLOP), εφαρμόσαμε σημαντικές αλλαγές στην εμπειρία προϊόντων TikTok. Αυτές περιλαμβάνουν νέες διαδικασίες και δυνατότητες που σχεδιάστηκαν για να ενισχύσουν περαιτέρω τη διαφάνεια σε τομείς όπως η διαφήμιση, η εποπτεία περιεχομένου και τα συστήματα συστάσεων. Καθιερώσαμε επίσης μια νέα λειτουργία συμμόρφωσης για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις σημαντικές δεσμεύσεις αυτής της κομβικής νομοθεσίας για την ασφάλεια περιεχομένου.

Ένας βασικός στόχος του DSA είναι να δώσει στους χρήστες των ψηφιακών υπηρεσιών ακόμα μεγαλύτερη εικόνα για το έργο που επιτελούμε πάνω στην ασφάλειά τους και να παρέχει πρόσθετα εργαλεία – και ως εκ τούτου περισσότερες επιλογές – για την εμπειρία τους στην πλατφόρμα.

Για να βοηθήσουμε την κοινότητά μας να κατανοήσει όσο το δυνατόν πιο εύκολα τις αλλαγές αυτές, εγκαινιάζουμε επίσης έναν νέο Ευρωπαϊκό Κόμβο Διαδικτυακής Ασφάλειας. Αυτός ο νέος κόμβος θα είναι διαθέσιμος σε 23 ευρωπαϊκές γλώσσες εργασίας και θα χρησιμεύσει ως “μία στάση” – one-stop-shop για την κοινότητά μας ώστε να μάθει περισσότερα σχετικά με το πώς συμμορφωνόμαστε με το DSA και τι σημαίνει αυτό για τους χρήστες σε σχέση την εμπειρία τους στο TikTok.

Για να σηματοδοτήσουμε την “επίσημη πρώτη”, εδώ μερικές από τις βασικές αλλαγές:

  • Αναφορά παράνομου περιεχομένου: αυτή η πρόσθετη επιλογή αναφοράς επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένης διαφήμισης) που πιστεύουν ότι είναι παράνομο στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο. Το αναφερόμενο περιεχόμενο θα ελεγχθεί σύμφωνα με τις Οδηγίες Κοινότητάς μας και τις πολιτικές και θα αφαιρεθεί παγκοσμίως εάν διαπιστωθεί παράβαση των πολιτικών μας. Σε αντίθετη περίπτωση, η νέα μας πρόσθετη ειδική ομάδα συντονιστών και νομικών ειδικών θα αξιολογήσει εάν το περιεχόμενο παραβαίνει την εγχώρια νομοθεσία και η πρόσβαση στο περιεχόμενο θα περιοριστεί στη χώρα αναφοράς. Τόσο ο χρήστης που δημοσίευσε το περιεχόμενο όσο και το άτομο που το ανέφερε θα ενημερωθούν για την απόφαση και το σκεπτικό της απόφασης και τους δίνεται η ευκαιρία να ασκήσουν έφεση εάν διαφωνούν.
  • Popular feed: στο εξής, οι χρήστες στην Ευρώπη, μπορούν να απενεργοποιούν την εξατομίκευση, ώστε οι ροές Για εσάς και LIVE να προτείνουν σχετικά τοπικά και παγκόσμια “δημοφιλή” βίντεο, αντί για περιεχόμενο που σχετίζεται με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Ομοίως, όταν χρησιμοποιούν τη μη εξατομικευμένη αναζήτηση, οι χρήστες θα βλέπουν αποτελέσματα που αποτελούνται από δημοφιλές περιεχόμενο από την περιοχή τους και στη γλώσσα που προτιμούν. Οι ροές παρακολούθησης Ακολουθείτε και Φίλοι θα εμφανίζουν τους δημιουργούς που ακολουθούν οι χρήστες μόνο με χρονολογική σειρά. Αυτή η δυνατότητα προστίθεται στις υπάρχουσες επιλογές προσαρμογής, όπως η “Ανανέωση“, η οποία παρέχει ένα νέο σύνολο δημοφιλών βίντεο όπως αν ο χρήστης είχε μόλις εγγραφεί στο TikTok και το “γιατί αυτό το βίντεο”, το οποίο δίνει στο χρήστη την επιλογή να ελέγξει γιατί βλέπει ένα συγκεκριμένο βίντεο στη ροή.
  • Βιβλιοθήκη εμπορικού περιεχομένου: αυτή η βάση δεδομένων, που παρέχει δυνατότητα αναζήτησης, προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμένες διαφημίσεις στο TikTok και τα “μεταδεδομένα” διαφήμισης – όπως το δημιουργικό, τις ημερομηνίες προβολής και τις κύριες παραμέτρους που χρησιμοποιούνται για τη στόχευση.
  •  Πρόσβαση στο ερευνητικό ΑPI: οι αιτήσεις άνοιξαν στις αρχές του Αυγούστου σε Ευρωπαίους ακαδημαϊκούς που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν έρευνα στην πλατφόρμα μας, με στόχο τη μεγαλύτερη διαφάνεια στο περιεχόμενο του TikTok.
  • Ετικέτα εμπορικού περιεχομένου: για να καταστήσουμε απόλυτα σαφές στην παγκόσμια κοινότητά μας το εμπορικής φύσης περιεχόμενο, προσφέρουμε τώρα μια ευρύτερη γκάμα από ετικέτες τις οποίες μπορούν να προσθέσουν τόσο μεμονωμένα άτομα όσο και επιχειρήσεις στο περιεχόμενό τους. Οι επιλογές ετικέτας περιλαμβάνουν: “ad/sponsored” – “διαφήμιση” (περιεχόμενο που πληρώνεται από τους διαφημιστές), “συνεργασία επί πληρωμή” (εμπορική συνεργασία μεταξύ ενός ατόμου και μιας φίρμας), ή “promotional content” (οργανικό περιεχόμενο από άτομο/επιχείρηση που χρησιμοποιείται για την προώθηση της δικής του φίρμας, προϊόντος ή υπηρεσίας).
  • Περιορισμός των προσωποποιημένων διαφημίσεων για τους κάτω των 18: από τον Ιούλιο, οι χρήστες στην Ευρώπη, ηλικίας 13 – 17 ετών, δεν μπορούν να βλέπουν πλέον εξατομικευμένες διαφημίσεις, που να βασίζονται στις δραστηριότητές τους εντός και εκτός TikTok.

Αυτές οι αλλαγές αναδεικνύουν το εύρος και το πεδίο εφαρμογής του DSA, αλλά το έργο μας δεν αρχίζει και τελειώνει την πρώτη ημέρα εφαρμογής. Σύμφωνα με τις οδηγίες του DSA, σύντομα θα δημοσιεύσουμε την πρώτη μας έκθεση για τη διαφάνεια, η οποία θα περιλαμβάνει ανάλυση του αριθμού των μηνιαίων ενεργών χρηστών σε κάθε χώρα-μέλος της ΕΕ και περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητές μας για την εποπτεία περιεχομένου.

Το να δουλεύουμε για να διατηρήσουμε την κοινότητά μας ασφαλή είναι ένα συνεχές έργο και μέσω της διαρκούς  στενής συνεργασίας με τους εταίρους του κλάδου, τις ρυθμιστικές αρχές και την κοινωνία των πολιτών, θα προσπαθήσουμε να ενστερνιστούμε το πνεύμα της διαφάνειας και της ενδυνάμωσης των χρηστών που το DSA έχει στόχο να εμφυσήσει στους ανθρώπους σε όλη την Ευρώπη.”

spot_img

Lawjobs