spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΔίκαιο & ΤεχνολογίαTwitter: Ανοίγει το ιστορικό αρχείο των tweets έως και 2 χρόνια

Twitter: Ανοίγει το ιστορικό αρχείο των tweets έως και 2 χρόνια

spot_img
spot_img

Το κοινωνικό δίκτυο γνωστοποίησε την έναρξη συνεργασίας με την βρετανική Datasift, η οποία είναι η πρώτη εταιρεία που θα προσφέρει το αρχείο στις ενδιαφερόμενες εταιρείες.

Μέχρι πρότινος ένας τυπικός χρήστης ήταν σε θέση να ανατρέξει σε παλαιότερα tweets έως επτά ημέρες πίσω, ενώ οι εταιρείες είχαν πρόσβαση σε αρχείο tweets έως 30 μέρες πίσω. Η λογική του νέου εγχειρήματος συνεργασίας Twitter και Datasift είναι οι εταιρείες που το επιθυμούν να μπορούν να αναζητούν στο αρχείο των tweets έως και 2 χρόνια πριν και να αξιοποιούν τα αποτελέσματα για στοχευμένη διαφήμιση σε καταναλωτές βάσει των προτιμήσεών τους στα κοινωνικά δίκτυα. O στόχος είναι ιδιαίτερα φιλόδοξος, καθώς ο όγκος των δεδομένων που θα κληθεί να διαχειριστεί η εταιρεία είναι τεράστιος. Σύμφωνα με υπολογισμούς, το Twitter επεξεργάζεται καθημερινά περίπου 240 εκατομμύρια αναρτήσεις από χρήστες της υπηρεσίας σε όλο τον κόσμο. «Κανείς δεν το έχει ξανακάνει ποτέ. Είναι μια ολοκαίνουργια υπηρεσία την οποία εγκαινιάζουμε, είναι μια τεχνολογική πρόκληση λόγω του όγκου των δεδομένων που δημιουργείται κάθε μέρα», σχολίασε ο διευθυντής μάρκετινγκ της Datasift, Tim Barker.

H πρωτοβουλία του Twitter δεν πέρασε απαρατήρητη από οργανώσεις που δραστηριοποιούνται για την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο. «Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Twitter για να επικοινωνούν με τους φίλους τους και να δικτυώνονται με την πεποίθηση ότι σύντομα οι αναρτήσεις τους θα είναι αόρατες. Το γεγονός ότι πλέον αναρτήσεις δύο χρόνων θα μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο έρευνας από εταιρείες για συλλογή πληροφοριών συνιστά μια ριζική αλλαγή προς τη λάθος κατεύθυνση. Το Twitter μεταβλήθηκε από κοινωνικό δίκτυο που προωθεί την συνομιλία παγκοσμίως σε πραγματικό χρόνο σε μια τεράστια επιχείρηση μάρκετινγκ, στο οποίο ο κόσμος συμμετέχει απρόθυμα και χωρίς να κερδίζει», ανέφερε εκπρόσωπος της οργάνωσης “Privacy International”. Παρόμοια τοποθέτηση είχε και η οργάνωση προστασίας των ψηφιακών δικαιωμάτων EFF (Electronic Frontier Foundation), η οποία χαρακτήρισε το εγχείρημα «ανατριχιαστικό».

Η Datasift υπερασπίστηκε τη συνεργασία με το Twitter εξηγώντας ότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για τα προσωπικά δεδομένα. «Το Twitter ήταν εξαρχής προορισμένο να είναι ένα ανοιχτό κοινωνικό δίκτυο, πράγμα που δεν ισχύει στο Facebook, το οποίο είναι μικτό μοντέλο κοινωνικής δικτύωσης. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί η συνεργασία αυτή δημιουργεί και νέα διλήμματα, αφού και τώρα οι πληροφορίες που ανεβαίνουν στο Twitter είναι ανοιχτές στον οποιονδήποτε. Αυτό που θα κάνει η Datasift είναι να βοηθήσει τις εταιρείες να βρίσκουν αυτές τις πληροφορίες σε μεγαλύτερο χρονικό βάθος και πιο αποτελεσματικά», ανέφερε ο Barker.

Η πρόσβαση στο ιστορικό αρχείο αναρτήσεων του Twitter αναμένεται να αναδειχθεί σε σημαντικό εργαλείο για πολλές επιχειρήσεις που στοχεύουν σε καταναλωτές – μέλη των κοινωνικών δικτύων. Ήδη 1.000 εταιρείες έχουν εγγραφεί σε λίστα αναμονής της Datasift με την προσδοκία έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής.

spot_img

Lawjobs