Έγγραφη συγγνώμη, εκ μέρους νοσηλευτικών ιδρυμάτων, σε χρήστες υπηρεσιών υγείας

0

Τρείς διαφορετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες, αδίκως, οι πολίτες δέχθηκαν αγενή συμπεριφορά εκ μέρους του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, ή/και άρνηση εξέτασης και νοσηλευτικής φροντίδας. Και στις τρείς περιπτώσεις, κατόπιν παρέμβασης του Συνηγόρου του Πολίτη, διενεργήθηκε διοικητική έρευνα (στις δύο περιπτώσεις ΕΔΕ), και οι διοικήσεις των Νοσοκομείων καθώς και το εμπλεκόμενο προσωπικό, διατύπωσαν εγγράφως τη συγγνώμη τους προς τους πολίτες.

Αυτό αποτελεί καλή πρακτική εκ μέρους των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων, θέτοντας βάσεις για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στο Σύστημα Υγείας, οι οποίοι αισθάνονται ηθική δικαίωση και ικανοποίηση για την αναγνώριση του λάθους συμπεριφοράς εκ μέρους του προσωπικού και της Διοίκησης των Νοσηλευτικών αυτών Ιδρυμάτων.

Σχόλια