Επιστροφή 2.500 ευρώ σε Ελληνίδα καταναλωτή από προπληρωμένες κάρτες αγγλικής εταιρείας

0

 

Ελληνίδα καταναλωτής αγόρασε έξι προπληρωμένες χρεωστικές κάρτες (prepaid cards) εταιρείας με έδρα τη Μ. Βρεττανία, αξίας 500 ευρώ έκαστη, δηλαδή συνολικής αξίας 3.000 ευρώ, για ηλεκτρονικές αγορές. Οι κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν και στη συνέχεια, ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρία να της επιστραφεί η χρηματική τους αξία, όπως είχε δικαίωμα, γιατί χρειαζόταν τα χρήματα.

Της επεστράφη, όμως, μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Ωστόσο, αν και προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.

Η καταναλωτής ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Έπειτα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μ. Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.

Σχόλια