spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΗ McDonald's χάνει το εμπορικό σήμα Big Mac της ΕΕ για προϊόντα...

Η McDonald’s χάνει το εμπορικό σήμα Big Mac της ΕΕ για προϊόντα πουλερικών

Το Γενικό Δικαστήριο κρίνει ότι η McDonald's δεν απέδειξε πραγματική χρήση εντός συνεχούς περιόδου πέντε ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες

spot_img

Η Supermac’s και η McDonald’s, μια ιρλανδική και μια αμερικανική αλυσίδα fast-food αντίστοιχα, εμπλέκονται σε μια διαμάχη σχετικά με το σήμα της ΕΕ Big Mac. Το εν λόγω σήμα είχε καταχωριστεί για την McDonald’s το 1996. Το 2017, η Supermac’s κατέθεσε αίτηση έκπτωσης του εν λόγω σήματος σε σχέση με ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Υποστήριξε ότι το σήμα δεν είχε τεθεί σε πραγματική χρήση στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με τα εν λόγω προϊόντα και υπηρεσίες, εντός μιας συνεχούς περιόδου πέντε ετών.

Το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) έκανε εν μέρει δεκτή την αίτηση αυτή. Ωστόσο, επιβεβαίωσε την προστασία που παρείχε το επίμαχο σήμα στην McDonald’s, μεταξύ άλλων, για τα τρόφιμα που παρασκευάζονται από κρέας και πουλερικών και τα σάντουιτς με κρέας και κοτόπουλο, καθώς και όσον αφορά τις υπηρεσίες που παρέχονται ή συνδέονται με την τη λειτουργία εστιατορίων και άλλων εγκαταστάσεων ή εγκαταστάσεων που ασχολούνται με την παροχή φαγητών και ποτών παρασκευασμένων για κατανάλωση και για εγκαταστάσεις drive-through, καθώς και για τις υπηρεσίες παρασκευής τροφίμων για μεταφορά.

Με την απόφασή του, το Γενικό Δικαστήριο ακυρώνει εν μέρει και τροποποιεί την απόφαση του EUIPO, περιορίζοντας έτσι περαιτέρω την προστασία που παρέχει το επίμαχο σήμα στην McDonald’s. Το Γενικό Δικαστήριο κρίνει ότι η McDonald’s δεν απέδειξε ότι το ότι το επίμαχο σήμα χρησιμοποιήθηκε πραγματικά όσον αφορά τα προϊόντα «σάντουιτς με κοτόπουλο», τα προϊόντα «τρόφιμα που παρασκευάζονται από προϊόντα πουλερικών» και τα προϊόντα “υπηρεσίες που παρέχονται ή συνδέονται με τη λειτουργία εστιατορίων και άλλων καταστημάτων ή εγκαταστάσεων που ασχολούνται με την παροχή φαγητών και ποτών που προορίζονται για κατανάλωση και για εγκαταστάσεις drive-through”.

Τα αποδεικτικά στοιχεία που υπέβαλε η McDonald’s δεν παρέχουν καμία ένδειξη για την έκταση της χρήσης του σήματος, σε σχέση με τα προϊόντα αυτά, ιδίως όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων, τη διάρκεια της περιόδου κατά την οποία έγινε η χρήση του σήματος και τη συχνότητα της χρήσης. Κατά συνέπεια, τα στοιχεία που έλαβε υπόψη του το EUIPO δεν είναι δυνατό να ναποδείξουν ότι υπήρξε πραγματική χρήση του επίμαχου σήματος σε σχέση με τα προϊόντα αυτά. Επιπλέον, τα αποδεικτικά στοιχεία που προσκόμισε η McDonald’s δεν αποδεικνύουν ότι το επίμαχο σήμα χρησιμοποιήθηκε σε σχέση με «υπηρεσίες που παρέχονται ή συνδέονται με τη λειτουργία εστιατορίων και άλλων καταστημάτων ή εγκαταστάσεων που ασχολούνται με την παροχή φαγητών και ποτών που παρασκευάζονται για κατανάλωση και για εγκαταστάσεις drive-through.out food».

spot_img

Lawjobs