«Προσγειώνει» τις ταχυδακτυλουργίες στα εισιτήρια

0

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ Του ΚΩΣΤΑ ΜΟΣΧΟΝΑ Φρένο στην παραπλανητική διαφήμιση για τα τιμολόγια των αεροπορικών εταιρειών βάζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, υιοθετώντας πρόταση κανονισμού (υποβλήθηκε στους «25»), με στόχο την καλύτερη ενημέρωση και την αποφυγή πρακτικών που μπορεί να μην είναι παράνομες, αλλά δημιουργούν σύγχυση για το πραγματικό κόστος. Αιτία η αύξηση των περιπτώσεων προσφοράς -ιδίως μέσω του Διαδικτύου- πλασματικής τιμής στα εισιτήρια, αφού προστίθενται στην αρχική ποσά που αφορούν φόρους των αεροδρομίων, τις διεθνείς τιμές πετρελαίου, το τέλος ασφάλειας κ.ά., με αποτέλεσμα η τελική τιμή να «απογειώνεται» και μερικές φορές να διπλασιάζεται …..