Eπικοινωνιακό σχέδιο της E.E.

0

Του ανταποκριτή μας στις BPYΞEΛΛEΣ Κωνσταντινου Καλλεργη Σχεδόν ένα χρόνο μετά το ναυάγιο του Ευρωπαϊκού Συντάγματος, με τη δημοτικότητα της Eνωσης να διολισθαίνει και με τη διαβόητη οδηγία «Μπόλκεσταϊν» περί απελευθέρωσης των υπηρεσιών να δίνει το στίγμα της Ευρώπης, η Σουηδή αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μάργκο Βάλστρομ εξήγγειλε χθες νέο σχέδιο επικοινωνιακής πολιτικής με στόχο την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών για το τι εστί Ευρώπη. Το στρατήγημα, που παρουσιάσθηκε υπό τη μορφή «Λευκής Βίβλου» «καθορισμός κοινών αρχών για τις δραστηριότητες επικοινωνίας στα ευρωπαϊκά ζητήματα», «ενίσχυση του ρόλου των πολιτών», «αξιοποίηση των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των νέων τεχνολογιών», «κατανόηση της κοινής γνώμης» και «κοινή προσπάθεια». Το τι μπορεί να σημαίνει το καθ’ ένα από τα συνθήματα αυτά είναι συζητήσιμο και η Επιτροπή δηλώνει πρόθυμη να το… συζητήσει με οιονδήποτε ενδιαφερόμενο, στο πλαίσιο …..