spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΟΒΙ: Δύο ταλαντούχοι Έλληνες ηθοποιοί στη μάχη κατά των "μαϊμούδων"!!!

ΟΒΙ: Δύο ταλαντούχοι Έλληνες ηθοποιοί στη μάχη κατά των “μαϊμούδων”!!!

spot_img
spot_img
spot_img

«Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω! Τι κακό έχουν δηλαδή οι μαϊμούδες; 

Καλές είναι, οικονομικές είναι, δεν ενοχλούν κανέναν!

 «Τι κακό έχουν οι μαϊμούδες; Είναι ανθυγιεινές, κακόγουστες, πολλές φορές βγαίνουν και ελλαττωματικές! Τη δουλειά σου που έχασες, στις «μαϊμούδες» το οφείλεις!».

Εσείς, αγοράζετε και χρησιμοποιείτε πάντα γνήσια και νόμιμα προϊόντα;

Γνωρίζετε πως η παραποίηση και η αντιγραφή  επώνυμων αγαθών κοστίζει στην Ελλάδα 1,3 δις ευρώ σε χαμένα έσοδα;

Στο πλαίσιο της προσπάθειας πάταξης του φαινομένου αγοράς και εμπορίας προϊόντων αντιγραφής, ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ), αρμόδιος Εθνικός φορέας για την προστασία της  Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (πατέντες και designs), σε συνεργασία με το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) συμμετέχει στο Πρόγραμμα Ideas Powered με σκοπό την προστασία της Διανοητικής Ιδιοκτησίας και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για την αγορά αποκλειστικά αυθεντικών προϊόντων.

Οι δύο ταλαντούχοι ηθοποιοί, πρωταγωνιστές της ενημερωτικής καμπάνιας ευαισθητοποίησης κατά των «μαϊμούδων», θεωρούν πως εκτός από την οικονομική διάσταση υπάρχει και αυτή της ασφάλειας!

Τα απομιμητικά προϊόντα δεν ελέγχονται αυστηρά όπως τα γνήσια για τη χρήση ή κατανάλωση από τους ανθρώπους. Μάλιστα, τα περισσότερα από τα καταγεγραμμένα παραποιημένα προϊόντα που βρέθηκαν επικίνδυνα αφορούν παιδιά και ήταν παιχνίδια, ρούχα ή αντικείμενα παιδικής φροντίδας!

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι ετήσιες απώλειες λόγω της απομίμησης και πειρατείας αγαθών σε 11 κλάδους της οικονομίας που μελετήθηκαν, αγγίζουν τα  € 60 δις., με σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία, την αγορά εργασίας, το εμπόριο, την ευρωπαϊκή κοινωνία και οικονομία.

Στο αποκλειστικό βίντεο του ΟΒΙ, ο Θεσσαλονικιός Σωτήρης έρχεται σε αντιπαράθεση με τη Σοφία, καθώς ο ίδιος δεν κατανοεί ότι η παραποίηση προϊόντων αλλά και η εμπορία τους είναι παράνομες και τον οδήγησαν τελικά  στην ανεργία!

Στόχος της ενημερωτικής καμπάνιας του ΟΒΙ είναι η ενημέρωση του ελληνικού κοινού, με σκοπό την καλλιέργεια νοοτροπίας αγοράς αποκλειστικά αυθεντικών προϊόντων και την αποφυγή ευκαιριακών αγορών παραποιημένων αγαθών.

Εμείς οι καταναλωτές, επιβάλλεται να παραμένουμε ενημερωμένοι. Είναι επιτακτικό να προστατεύσουμε το υγιές εμπόριο, το πλήθος των θέσεων εργασίας αλλά και την ασφάλειά μας!

Η ευθύνη βαρύνει όλους μας.

Δείτε το βίντεο εδώ:  https://www.youtube.com/watch?v=4nJPZ7NdHzg

spot_img

Lawjobs