spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΠρόστιμο στην HelloFresh για εκατομμύρια μηνύματα , sms και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Πρόστιμο στην HelloFresh για εκατομμύρια μηνύματα [spam], sms και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

spot_img

Πρόστιμο επιβλήθηκε στο Ην. Βασίλειο, στην εταιρεία παράδοσης τροφίμων, HelloFresh, για την αποστολή εκατομμυρίων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνυμάτων sms [spam], σε πελάτες της.

Η εταιρεία με το κουτί συνταγών, κλήθηκε να καταβάλει 140.000 λίρες Αγγλίας, μετά από έρευνα που διεξήγαγε το 2022 το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών (ICO).

Διαπιστώθηκε ότι στάλθηκαν 79 εκατομμύρια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ένα εκατομμύριο γραπτά μηνύματα [sms] κατά τη διάρκεια μιας επτάμηνης εκστρατείας spam.

Η ICO δήλωσε ότι αυτό σηματοδότησε μια “σαφή παραβίαση της εμπιστοσύνης” των πελατών της εταιρείας. Η HelloFresh, ωστόσο, δήλωσε ότι είχε προβεί σε αλλαγές στην πολιτική της για τα SMS και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Διαπιστώθηκε επίσης ότι οι πελάτες δεν είχαν επαρκή πληροφόρηση ότι τα δεδομένα τους θα χρησιμοποιούνταν για μέτρα επικοινωνίας και μάρκετινγκ, για διάστημα έως και 24 μηνών, μετά την ακύρωση της συνδρομής τους.

“Αυτό σηματοδότησε μια σαφή παραβίαση της εμπιστοσύνης του κοινού από την HelloFresh”, δήλωσε ο Andy Curry, επικεφαλής ερευνών στο ICO.

“Οι πελάτες δεν ενημερώνονταν ακριβώς για το τι θα επέλεγαν, ούτε ήταν σαφές πώς να εξαιρεθούν. Από εκεί και πέρα, δέχθηκαν έναν καταιγισμό κειμένων μάρκετινγκ που δεν ήθελαν ή δεν περίμεναν, και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και όταν είπαν στην HelloFresh να σταματήσει, ο κατακλυσμός συνεχίστηκε”.

Η ICO δήλωσε ότι το πρόστιμο δείχνει ότι θα ληφθούν “σαφή και αποφασιστικά” μέτρα εάν δεν τηρηθεί ο νόμος για την προστασία του δικαιώματος των πελατών να επιλέγουν τον τρόπο χρήσης των δεδομένων τους.

Η HelloFresh δήλωσε ότι οι πελάτες της βρίσκονται “στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε” και ότι η εταιρεία λαμβάνει εξαιρετικά σοβαρά υπόψη τις υποχρεώσεις της, όσον αφορά την προστασία των δεδομένων.

Σε αντίθεση με τις 14 καταγγελίες που η ICO δήλωσε ότι έλαβε άμεσα, η HelloFresh ισχυρίστηκε ότι η ρυθμιστική αρχή έλαβε μόλις τρεις.

“Έχουμε συνεργαστεί στενά με την ICO”, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της. “Εξετάσαμε προσεκτικά τα σχόλιά τους και κάναμε αλλαγές στην πολιτική μας για τα SMS και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο”.

Πηγή:BBC.com
spot_img

Lawjobs