Βασικά στοιχεία για τη λειτουργία του Πρωτοδικείου Αθηνών περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση του Προέδρου της 3μελούς Διοίκησης, του κ. Γεωργίου Γρίβα – Προέδρου Πρωτοδικών. Ειδικότερα:
Πιστοποιητικά
1. Παραλαβή: Έχουν αναρτηθεί οι ημερομηνίες προσέλευσης για την παραλαβή πιστοποιητικών ανά διαδικασία.[βλ. συνημμένη ανακοίνωση – πίνακα].
2. Δεν παραλαμβάνονται αιτήσεις έκδοσης νέων πιστοποιητικών, καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής.
3. Solon.gov.gr: Τα πιστοποιητικά περι δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί προσβολής ή μη του κληρονομικού δικαιώματος και περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς εξυπηρετούνται [αίτηση και παραλαβή] μέσω της υπηρεσίας Solon, με χρήση των κωδικών του Taxisnet.
Αποφάσεις
Περισσότερες από 6000 αποφάσεις πολιτικής διαδικασίας καθώς και 2500 διαταγές πληρωμής, δημοσιεύθηκαν κατά τη διάρκεια της αναστολής εργασιών λόγω της πανδημίας. Αυτό γνωστοποιείται στην ανακοίνωση της Διοίκησης του Πρωτοδικείου Αθηνών. Συγκεκριμένα και προκειμένου να περιοριστεί η προσέλευση στις υπηρεσίες του, καταβάλλεται προσπάθεια, όπως σημειώνεται, να παραδίδονται, οι ψηφιοποιημένες [σκαναρισμένες] και ψηφιακά υπογεγραμμένες αποφάσεις, μέσω του συστήματος Solon.gov.gr, πριν από τις 15 Μαϊου.
Επικύρωση εγγράφων με τη Σφραγίδα της Χάγης: από τις 18/5 και εξής οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα αποστολής e-mail στο [email protected] γαι τον ορισμό συγκεκριμένης ημερομηνίας και ώρας, για τον κάθε ενδιαφερόμενο.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης: