Προσωρινή ρύθμιση κατάστασης. Προσβολή Προσωπικότητας. Απαγόρευση στην καθ ης εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων για όχληση της αιτούσας δανειολήπτριας. Ρύθμιση δανειακής οφειλής με πρακτικό διαμεσολάβησης. Παραβίαση πρακτικού διαμεσολάβησης από την καθ’ ης.
Αυξημένη ευθύνη Τραπεζών, υποχρέωση να μεριμνούν για συμφέροντα επιχειρήσεων που χρηματοδοτούν. Υποχρέωση πίστης και προστασίας συμφερόντων των πελατών τους. Η άσκηση των δικαιωμάτων τους πρέπει να κυριαρχείται από τις αρχές της καλοπιστίας.
Οι ένδικες, τηλεφωνικές και έγγραφες οχλήσεις εις βάρος της αιτούσας από την καθ ης, παρά τη συνεπή καταβολή των δόσεων του δανείου εκ μέρους της αιτούσας, και κατά παράβαση του πρακτικού διαμεσολάβησης συνιστά καταχρηστική συμπεριφορά, έρχεται σε αντίθεση με τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των διαδίκων.
Επικείμενος κίνδυνος και επείγουσα περίπτωση. Επαναλαμβανόμενη δυσλειτουργία συστήματος της καθ’ ης. Πιθανολόγηση αντισυναλλακτικής στάσης της καθ’ ης σε βάρος συνηγόρου της αιτούσης και άλλων δανειοληπτών. Διαμαρτυρία Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών για ενέργειες της καθ ης.
Δικηγόρος-Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια