Η ψηφιοποίηση των εταιρικών εξόδων είναι ένα σημαντικό θέμα που απασχολεί τις Δικηγορικές Εταιρείες και τα μεγαλύτερα Δικηγορικά γραφεία στην Ελλάδα. Εκτός από τα οφέλη που μπορεί να έχει στον τομέα της λογιστικής υποστήριξης, η ψηφιοποίηση των εξόδων έχει σημαντικές επιπτώσεις τόσο στη διαφάνεια όσο και στην καλύτερη διαχείριση των πόρων της Δικηγορικής Εταιρείας.
Στη βάση της, η ψηφιοποίηση των εταιρικών εξόδων αναφέρεται στην πρακτική της κατανομής των εξόδων σε διαφορετικές κατηγορίες, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της φύσης και της προέλευσής τους.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την κατανομή των εξόδων ανά επίπεδο Εταίρου – Συνεργάτη, ανά τμήμα της Εταιρείας, ή άλλες κατηγορίες που είναι σημαντικές για τη διαχείριση του γραφείου-εταιρείας.
Καθώς στην Up Hellas ενσωματώνουμε ενεργά τις τεχνολογικές εξελίξεις στην δραστηριότητά μας, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρεάζει θετικά την εταιρεία, επιτρέποντας την ανάπτυξη πιο αποδοτικών, προσβάσιμων και προσαρμοσμένων λύσεων για τους πελάτες μας. Έπειτα λοιπόν από μεγάλη έρευνα και κατανόηση των ελλείψεων της αγοράς στον τομέα αυτό αλλά και μετά από επικοινωνία με πολλούς πελάτες μας, δημιουργήσαμε την Up Expense, την πρώτη κάρτα εταιρικών εξόδων με τέσσερις διαφορετικές λύσεις.
Για την ακρίβεια, η Up Expense είναι ο ορισμός της ψηφιοποίησης εταιρικών εξόδων. Με λίγα λόγια, δίνει τέλος στη γραφειοκρατία και τα εξοδολόγια καθώς προσφέρει στις Δικηγορικές Εταιρείες τη δυνατότητα απλοποιημένης διαχείρισης, καταγραφής και ανάλυσης των εταιρικών τους εξόδων. Επιλέγοντας την εταιρική κάρτα εξόδων της Up Hellas, οι Δικηγορικές Εταιρείες εξοικονομούν χρόνο και χρήματα καθώς η διαχείριση των εξόδων τους γίνεται εξ’ ολοκλήρου ψηφιακή.
Επιπλέον, η ψηφιοποίηση των εταιρικών εξόδων που φέρνει η Up Expense είναι καταλυτικής σημασίας για τους λογιστές και τα λογιστικά τμήματα γενικότερα. Αναρωτιέστε γιατί; Γιατί καθιστά την ανάλυση των εταιρικών δαπανών ευκολότερη, αφού πλέον δεν τίθεται το ζήτημα των χαμένων αποδείξεων. Πιο συγκεκριμένα, στην εφαρμογή της Up Expense υπάρχει η λειτουργία ‘’Pay & Scan’’, με την οποία οι εργαζόμενοι μπορούν να πληρώσουν με την κάρτα τους οποιοδήποτε εταιρικό έξοδο προκύψει κι έπειτα να σκανάρουν την απόδειξη απευθείας μέσα από το app. Δε χρειάζεται να κάνουν τίποτα άλλο μετά, αφού δημιουργούνται αυτόματα reports όπου οι αποδείξεις και τα έξοδα είναι αντιστοιχισμένα.
Η Up Expense επιτρέπει επίσης στη διοίκηση της εταιρείας να παρακολουθεί τα έξοδα κάθε τμήματος ξεχωριστά, με τη δημιουργία Pool Accounts. Τα Pool Accounts ουσιαστικά είναι κέντρα κόστους ενός κοινού ταμείου, που διευκολύνουν τη διαχείριση του budget, κατανέμοντας τα διαθέσιμα κεφάλαιά του Δικηγορικού γραφείου ή της Δικ. Εταιρείας αποδοτικά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε βελτιώσεις στη διαχείριση του προϋπολογισμού και στην βελτίωση της αποδοτικότητας συνολικά.
Συνοψίζοντας, η ψηφοποίηση των εξόδων είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της διαφάνειας, την καλύτερη διαχείριση των διαθεσίμων πόρων και την αποφυγή της γραφειοκρατίας και για τις Δικηγορικές Εταιρείες. Με την επιλογή λοιπόν της Up Expense τα έξοδα σας γίνονται πιο απλά και πλέον με την εφαρμογή της UpHellas έχετε τον απόλυτο έλεγχο των εξόδων σας, με μία μόνο κάρτα.