Αλλαγή στις συναλλαγές με ΔΟΥ και ΚΕΠ

Share

Σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή, η προσέλευση του κοινού στις Εφορίες περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα και η επικοινωνία θα πραγματοποιείται καταρχήν μέσω τηλεφώνου ή e-mail. Σε κάθε περίπτωση απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (Ονομ/μο, email και τηλέφωνο).

Όλα τα έγγραφα, τα οποία ζητούν οι πολίτες, θα τους αποστέλλονται μέσω email και θα πρέπει να διατηρούν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου υπαλλήλου.

Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση, αλλά θα πρέπει ο πολίτης να επισκεφθεί την υπηρεσία, αυτό θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού. Το αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου. Στην είσοδο των υπηρεσιών, θα υπάρχει υπάλληλος, που θα υποδέχεται τους συναλλασσόμενους, θα ελέγχει αν όντως έχει οριστεί ραντεβού και θα τους κατευθύνει σχετικά, ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους.

Σε αυτή την κατεύθυνση, πραγματοποιούνται οι αναγκαίες προσαρμογές των χώρων για την υποδοχή, αναμονή και εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΚΕΠ – Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τα ΚΕΠ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 7.30 έως 15.00.

Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού),ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.

Παράλληλα, θα αναρτηθούν στην είσοδο των καταστημάτων ΚΕΠ και στις ιστοσελίδες των δήμων τα τηλέφωνα επικοινωνίας μέσω των οποίων μπορούν να καλούν οι πολίτες για προσυνεννόηση ή πληροφορίες. Οι διευθυντές έχουν την ευθύνη της χρονικής ιεράρχησης για τη διεκπεραίωση των σχετικών αιτημάτων.

LawJobs

Ροή Ειδήσεων

Δημοφιλή