Επιστροφή αντιτίμου εισιτηρίου από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)

Λόγω δυσλειτουργίας μηχανήματος αυτόματης πώλησης εισιτηρίων του Μετρό

Share

Επιβάτιδα του Μετρό Θεσσαλονίκης ζήτησε τη διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη
προκειμένου να της επιστραφεί το αντίτιμο ποσού που απώλεσε λόγω δυσλειτουργίας
μηχανήματος αυτόματης πώλησης εισιτηρίων.

Συγκεκριμένα, το Μάρτιο τρέχοντος έτους, η επιβάτιδα προσπάθησε να φορτώσει στην
προσωποποιημένη κάρτα της σειρά εισιτηρίων 10+1 διαδρομών από αυτόματο μηχάνημα
πώλησης εισιτηρίων. Η πίστωση πραγματοποιήθηκε, αλλά το προϊόν δεν πιστώθηκε στην
κάρτα. Παρά τις οχλήσεις της προς τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης
(ΟΣΕΘ), το αίτημά της για επιστροφή του ποσού δεν ικανοποιήθηκε.

Δεδομένου ότι εκκρεμεί ικανός αριθμός αναφορών με συναφές αντικείμενο, η Αρχή κάλεσε
τον ΟΣΕΘ να επιλύσει το γενικότερο ζήτημα της επιστροφής του αντιτίμου ελαττωματικών
καρτών και εισιτηρίων, καθώς και να παράσχει σχετική πληροφόρηση για την εξέλιξη της
συγκεκριμένης υπόθεσης.

Ο ΟΣΕΘ απάντησε ότι αναγνωρίζει ότι το αίτημα της επιβάτιδας είναι βάσιμο και ενημέρωσε
ότι η επιστροφή της συναλλαγής έχει προωθηθεί προς εκκαθάριση. Η Αρχή αναμένει την απάντηση του ΟΣΕΘ και για τις υπόλοιπες υποθέσεις με παρόμοιο αντικείμενο που ακόμη εκκρεμούν.

LawJobs

Ροή Ειδήσεων

Δημοφιλή