Προστασία Καταναλωτή: Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών

Share

Αριθμ. 74784
Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών
ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της
Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Αποθήκευση αρχείου [493.81 KB]

 

LawJobs

Ροή Ειδήσεων

Δημοφιλή